maanantai 3. joulukuuta 2012

Ensi kuussa!

Pitkästä aikaa päätin tulla tännekkin jotain kirjottelemaan. Onpas outoa kun nyt on jo joulukuu ja niin kuin otsikkokin kertoo ens kuussa on lähtö! Vika koeviikko ennen jenkkeihin lähtöä on takana ja koulupäiviä täällä Suomessa mulla on enää noin 10. Tässä jaksossa mulla on siis vaan 1 kurssi, josta teen sitten juuri enne joululomaa kokeen, eli luen yli puolet kurssin asioista itsenäisesti. Saa nähä mitä siitäkin tulee..

Exploriuksen lähtövalmennuskin oli jo muutama viikko sitten. Mun mielestä se oli aika tylsä, enkä hirveesti saanu mitään uutta tietoo, ja melkeen kaikki siellä oli lähössä Uuteen Seelantiin, Ausseihin tai Etelä Afrikkaan, joten ei siellä hirveesti USA jutuista kerrottu.

Mitään tietoa ei oo vielä tullut siitä minne päin oon menossa. Haluisin jo tosi kovasti tietää, mutta tuskinpa vielä vähään aikaan tietoja tulee. Pitäis vaan jaksaa oottaa kärsivällisesti. Onneks yks mun tosi hyvä ystävä, joka oli tänä vuonna kevätlukukauden USA:ssa, on tulossa meille pariks päiväks tällä viikolla, ni voin sitte sen kaa jutella vaihtari jutuista. :D

Voi ei, oon selaillu tosi paljon kaikkien vaatekauppojen nettisivuja, mitä on Jenkeissä, voin vaan sanoo, että mulla tulee olemaan ongelmia saada kaikki tavarat matkalaukkuun kun tuun takas Suomeen. Toivottavasti en tuhlaa heti ensimmäisellä viikolla kaikkia rahoja! :D




Hui! Tajusin just, että alle 60 päivän päästä mun pitäis olla jo Jenkeissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti