keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Snowdayyyyyy!!!

Tänään mulla on mun elämän ensimmäinen (ja varmaan viimeinenkin) snowday! Eilen illalla mun host mom tuli kymmennen aikaan illalla kertomaan, että jo nyt ilmotettiin, että kaikki Sidneyn koulut on suljettu huomenna. Täällä tosiaan alko eilen 8 aikaan illalla satamaan lunta ja sen piti jatkua koko yön. Nyt täällä onkin sitten liikenne varmaan aika sekasin, vaikka ei tota lunta kyllä mun mielestä niin hirveesti tullu :D mutta onhan tää kiva saada vapaapäivä keskellä viikkoa! Mulla tosiaan on kaks isompaa kouluprojektiakin työn alla niin voin tehdä niitä tänään...

Tällä viikolla mulla on vielä perjantaina saksan koe, vähän jännittää millanen se on, koska nyt vasta täällä aloitin saksan ja menin kesken lukuvuotta sinne kurssille, ni en oo missään vaiheessa niitä ihan perus asioita opiskellut. Täytyy toivoo, että menis ihan hyvin kuitenkin!

Viikonloppuna käytiin kattomassa leffa mun host vanhempien kanssa. Käytiin kattomassa sen niminen leffa kun Identify Thief ja voin vaan sanoa, että kannattaa kattoa, se oli mun mielestä tosi hauska! Tosin Suomessa sitä ei leffateattereissakaan varmaan vielä vähään aikaan näy. Nyt vasta Suomen leffateattereissa näytetään sen nimistä leffaa kuin Pitch Perfect kun oli täällä jo vuokrattavana videovuokraamoista kun tänne tulin melkeen 8 viikkoa sitten. Sitäkin leffaa muuten suosittelen ja ainakin täällä melkeen kaikki on kattonut sen.

Sunnuntaina käytiin hakemassa Gro Daytonin lentokentältä kun se tuli takas Hawaiilta. Oli kyllä kiva saada ''sisko'' takas tänne. Gro täytti eilen 18, mutta pidettiin sille sunnuntaina yllätys synttärijuhlat. Mentiin syömään läheiseen meksikolaiseen ravintolaan ja oltiin kutsuttu Gron kavereita sinne.
Gro oli tietysti tosi väsynyt sunnuntaina aikaeron ja matkustamisen takia, ja no ei se varmaan ollu siellä Hawaiilla muutenkaan hirveesti nukkunut. Meijän host mom sitten sano noin puol tuntia ennen lähtöä, että lähetään syömään noin puolen tunnin päästä. Gro sitten valitti, että sitä väsyttää ihan hirveesti, että onko sen pakko tulla mukaan. Tietysti sanottiin, että on niin se tuli siitä niin vihaseks, että mua alko naurattaa :D No sitten ku päästiin paikanpäälle ni se oli tosi yllättynyt kun sen kaverit oli siellä ja oltiin järjsetetty sille synttärijuhlat, siinä vaiheessa ei enää haitannutkaan, että sen piti tulla mukaan. :)

Ens viikko mulla on koulussa rentoa, koska meen joka päivä 2 tuntia myöhemmin kouluun, kuin normaalisti koska täällä on sellaset Ohio Graduation Test:it, ja mun ei tarvi niitä tehdä, koska en valmistu täällä.



1 kommentti:

  1. Tää sun blogi on tosi kiva ja o hauska seurata sun vuotta vaihtarina :-) tässä mun blogi käy ihmeessä kattomassa http://camiwwalife.blogspot.fi/ :-)

    VastaaPoista