perjantai 29. maaliskuuta 2013

Trackia, matkustelua ja lentoja

Pääsenkin kisaamaan huomisisissa track kisoissa, mikä yllätti mut täysin. En ois kyllä yhtään odottanu pääseväni kisaamaan! Oon kisaamassa tyttöjen 100-100-200-400 viestissä, ja oon meijän ryhmästä se, joka alottaa sen, eli juoksen 100m. Onneks mä alotan sen ni kukaan ei anna mulle sitä kapulaa (tai mikä ikinä sen nimi onkaan) vaan mä annan sen sit toiselle, niin mulla ei oo niin suuri riski pudottaa sitä :D

Kuuden päivän päästä oon Washington D.C:ssä, ja arvatkaa kuka menee toukokuussa pari viikkoa ennen Suomeen paluuta Chicagoon neljäks päiväks!

Tällä viikolla sain mun paluulentoliput sähköpostiin. Maanantaina 27.5. lennän Daytonista Washington D.C:hin Year End Campille. Sieltä lähtee sitten keskiviikko iltana lento Lontooseen, jossa oon torstai aamuna ja sieltä sitten viimenen lento Helsinki-Vantaalle, johon mun pitäis laskeutuu torstaina 30.5. noin kello 17 aikoihin.
Enään 62 päivää täällä jäljellä, aika on kyllä mennyt tosi nopeesti!

2 kommenttia:

  1. salainen ihailijasi ellu31. maaliskuuta 2013 klo 19.04

    onks nyt sit enää 60 päivää jäljellä?? <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on, tai no 60 päivän päästä oon jo toivottavasti suomessa nyt jos kaikki lennot on ollu ajoissa ja oon kerenny niihi kaikkiin haha :D

      Poista