maanantai 25. maaliskuuta 2013

Spring!

Mitä pidemmälle tää mun vaihto lukukausi etenee sitä kiireempi mulla näyttää olevan. Kaks viikkoa sitten mulla alko track harkat kunnolla, joten ne pitää mut tosi kiireisenä, sillä treenit on joka koulupäivä 1,5 tuntia ja sitten melkeen joka lauantai on kisat, tällä viikolla siis lauantaina on ekat kisat tiedossa. Oon kyllä aika varma, etten ite pääse noissa kisoissa kisaamaan (kaikki ei siis pääse kisaamaan, vaan jokasiin kisoihin valmentajat valitsee tietyn määrän, jotka kisaa, ja ne siis valitaan paremmuuden, yrittämisen ja treeneissä käynnin perusteella), koska oon luultavasti reväyttäny etureiteni, jonka takia en todellakaan pysty juoksemaan nopeasti, tai jos en oo reväyttäny ni jotain muuta niissä on. Jokanen juoksu askel tuntuu siltä kuin joku vetäis puukolla edes takas pitkin mun etureisiä... Niin joo ja siis juoksen sprinttejä, ja jos saan ite päättä ni aion juosta vaan 100 metriä, koska 200 tai 400 metrin täysiä juokseminen ei kuulosta musta hirveen houkuttelevalta, varsinkaan kun perjantaina ''sain'' juosta 300 metrii niin nopeasti kun pystyin kun otettiin testiaikoja... Ai niin track on sama asia kuin yleisurheilu, mutta puhun aina trackista, koska se on lyhyempi sana haha :D

Lauantaina olin koko päivän Cincinnatissa mun hostperheen kanssa. Oltiin shoppailemassa, koska Gro etsi mekkoa promeihin ja mun piti ostaa track kengät ja parit housut trackia varten. Käytiin kanssa sellasessa tosi isossa ruokakaupassa, jossa oli ruokaa joka puolelta maailmaa ja siellä oli pieni osasto Skandinavialle ja löysinki sieltä sitten Fazerin suklaata<3 ruisleipää täältä ei vaan saa mistään, taidanki syödä kesällä vaan ruisleipää :D

Enään 10 päivää että meen Washington D.C.:iin matkalle! Ootan sitä tosi paljon, koska siellä tutustuu toisiin vaihtareihin ja onhan se aika siistiä päästä käymään pääkaupungissa ja noh voihan shoppailukin ehkö olla yksi syy miks odotan sitä matkaa niin paljon... :D Noh, eiköhän tää aika mee nopeesti, koska tänään mulla on taas Snowday (jee!), joten koulua on tällä viikolla vain tiistaina ja keskiviikkona. Torstai - maanantai meillä onkin sitten pääsiäislomaa ja ens viikolla kouluun mennään kanssa vaan tiistaina ja keskiviikkona, koska torstai aamuyönä kello 3 lähetään bussilla kohti D.C:tä!

Nyt kuitenkin lähden nukkumaan, koska kello alkaa lähentyä 1 yöllä... Seuraava postaus multa onkin varmaan vähän syvällisempää asiaa, koska oon jo alkanut kirjottamaan sitä, mutten jaksa kirjottaa valmiiksi nyt, koska alkaa tää ajatusten muuttaminen järkeviks lauseiks olla haastavaa kun väsyttää niin paljon...

Miten niin me ollaan kaivattu Gron kanssa karkkia mitä saadaan omista kotimaistamme?


Noitten piikkien kanssa kävely tuntuu hieman erikoiselta... Noh kaipa pystyn sit juoksemaan nopeemmin noitten kaa


Tällasii tekstareita on aina kiva saada!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti