maanantai 14. tammikuuta 2013

Here I am!

Hello!

Nyt kerkeen vihdoin kirjottaa tännekkin kuulumisia.
Lennot ei menny ihan niin ku ois pitäny... Lento Helsinkistä Lontooseen pääs lähtemään tunnin myöhässä, koska Lontoon kentällä oli joku sulku sään takia. En sitten sen takia kerennyt Dallasin lennolle, joten jo lentokoneessa yksi työntekijä kerto mulle, että mun pitää mennä tiskille ja pyytää lento Chicagoon ja sieltä Daytoniin. Lento Chicagoon oli hirvee! En ois millään vaa jaksanu istuu sitä reilua 8 tuntia koneessa. Chicagon kentällä jouduin juoksemaan, koska maahanatulotarkastuksessa meni tosi kauan, siellä ne siis katto viisumit ja passin. Kerkesin kuitenkin onneks lähtöportille pari minuuttia ennen kuin Daytonin koneeseen alettiin ottaa ihmisiä sisään.

Perjantaina käytiin koululla rekisteröimässä mut sinne. Huomenna koulu sitten alkaakin! Jännittää vähän, mutta enemmän oon vaan innoissani :) Oon jo tutustunu muutamaan ihmiseen koulusta ja tiedän jo kenen kaa meen syömäänki, joten mun ei tarvi mennä yksin vessaan syömään hahah :D
Eilen oltii Columbuksessa shopppailemassa, joka on Ohion pääkaupunki, mun host vanhempien kanssa. Gro ei päässyt mukaan, koska sillä oli uima juttu ja Columbukseen kestää n. 1,5 tuntia autolla, niin ei oltu varmoja tullaanko takas siihen mennessä, että Gro kerkee mennä sinne.
Ostin 7 paitaa ja vähän meikki juttuja, parit korvikset ja yhdet farkut. Niin ja iPhonen :)

Perhe on mukava ja tuun tosi hyvin toimeen Gron kanssa :) Oon ollu täällä vasta niin vähän aikaa, että englannin puhuminen on vielä aika vaikeaa, varsinkin kun oon vielä tosi ujo kun en tunne ihmisä täällä kunnolla. Enkun ymmärtäminen on kyllä parantunu jo nyt! Nyt mun on pakko mennä nukkumaan, koska aamulla aikanen herätys kouluun. Hahah meen sellasella keltasella koulubussilla huomenna. Kerron myöhemmin lisää koulusta ja muusta, tää oli vaan tällanen pikanen postaus, että tiedätte ees vähän mitä täällä on tapahtunut :)

2 kommenttia:

  1. Oijoi, sait sen iphonen sitte viimein ;) oliko kallis ?! niin ja pääsit shoppailemaan...;D !

    VastaaPoista
  2. jooo sain :D ja no sanotaan näin et ei se halpa ollu mut halvempi ku suomes, se makso eurois noin 450 :D joo pääsin ja sit meen nyt tän viikon perjantaina shoppailee kans ku meil on vapaapäivä :P

    VastaaPoista