maanantai 7. tammikuuta 2013

Sidney, Ohio

Jee nyt tiedän vihdoin minne meen ja oon jo vähän jutellu mun hostmomin ja -siskon kanssa facebookissa. Eli oonkin nyt menossa Ohioon ja siellä kaupunkiin nimeltä Sidney, niin kuin otsikosta voi päätellä. En kyllä tiedä miks ihmeessa mulle sitten viimeks sanottiin, että oon menossa Alabaman alueelle, mutta ei haittaa yhtään, että meenkin Ohioon, siellä ainakin on paremmat shoppailu mahikset ;) hahaha

Eli mun perheeseen siis kuuluu siellä kai isä, äiti ja sisko, joka on norjalainen vaihtari. En tiedä onko siellä myös muita tai lemmikkejä. Perhe vaikuttaa tähän mennessä ainakin todella mukavalta! :)

Nyt odottelen tietoa siitä milloin lähen. Mutta aika pian varmaankin, luultavasti tällä viikolla! Täytyykin aloittaa paikkailu tänään ja käydä vielä ostamassa tuliasia lisää. Ekat dollarit mulla jo onkin ja lentokentällä sitten loput käteisenä olevat eurot dollareiksi! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti